Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Det var ett tag sedan jag skrev nu ser jag. Det har varit mycket men samtidigt ingenting.
Lillan har ramlat och slagit sig i munnen så det blev en tur till tandläkaren. Som tur var, var det kvinnliga tandläkare så det gick ganska bra faktiskt. Dom kunde inte så någonting konstigt så vi håller tummarna för det.

Igår hade jag en väldigt dålig dag så jag  var hemma och försökte vila så pass det gick. Dock så var lillan inte på sitt bästa humör och ville inte alls låta mig vila så som jag ville. Höll på att bryta ihop där ett tag men...Dessa förbannade dagar hatar jag. Jag är så less på att må skit en dag sen skapligt nästa. Men jag märker att kroppen segnar ihop allt mer. Jag känner mig som en 60-åring.

Imorgon är det fredag!! Skönt med helg snart igen. Jag ska på ultraljud på morgonen som jag pratat om tidigare. Se hur det ser ut i buken/levern. Kanske får veta någonting eller om det är som förut.
Försöker dessutom få tag på någon på sjukhuset som kan vaccinera mig mot den årliga influensan. Vill helst slippa ta det vaccinet eftersom jag blir sängliggandes i feber av den. Men hur dålig hade jag då inte blivit om jag fått den riktiga influensan om jag blir liggandes av bara vaccinet som innehåller minilite baciller.
Vill helst bli vaccinerad imorgon då jag lix ska på sjukhuset + att det är helg. Jag är hellre hemma och sjuk på helgen än på veckan.

På lördag ska vi förresten på min systers 30-årskalas/fest. Ska bli trevligt. Ser fram emot det!

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback