Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dag 8

I fredags efter jobbet åkte jag hem och hämtade mina två hjärtan sen åkte vi vidare till stugan. 
Det var mycket tankar fram och tillbaka på hur vi skulle göra, men tillslut bestämde vi oss för att åka trots lillans feber. 

Igår komme lite släkt på mammas sida upp till stugan och det blev ett riktigt kalas med mycket god mat och fika. Vad annars kan man vänta sig från min kära mor? Vi har firat min far som fyller år. 
Och lilltjejen blev 18 månader igår. 1½ år!! vad tiden går fort. 

I dag på förmiddagen var lillan feberfri för första gången. Men aptiten är väääääääldigt liten. Hon är ju ett matmonster egentligen, men nu har hon ätit nån enstaka tugga med tvång. Vi fick i henne välling nu ikväll som tur var. 
Nåja, eftersom hon var feberfri så tänkte vi att hon kunde få vara ute en stund för första gången på en vecka. Hon älskade det och ville absolut inte gå in. 


Bobycar var jättekul. Speciellt då pappa puttade på och hon fick styra slalom :P

Bilresan hem gick bra och lillan sov större delen. 
Det tråkiga är väl bara att hon kändes väldigt varm så efter lite tvång lyckades vi kolla tempen igen. 38,7. 
Vad är felet???? Jag är så less!!! Imorgon blir det vårdcentralen för våran lilla sjukling. Nu måste hon bli frisk. 8 dagar med feber är väl inte superbra. :( 
Mitt hjärta svider och jag är så frustrerad. Jag blir stressad över jobbet och över förskolan. Vill att allt ska vara som vanligt nu så man kan slappna av och njuta av vardagen igen. 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback