Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helgen

Veckan som varit har gått fort och jag har mått ovanligt bra :) Har lagt mig tidigt om kvällarna och var lite segstartad på morgonen, men jag har orkat mer är normalt. Har nog inte mått såhär bra så många dagar i streck sen jag var gravid med Lovisa. :D Hoppas det fortsätter såhär ett tag till!!! 

I fredags for vi till R-fors efter jobbet. Det blev middag och en kväll med mina päron. Sen på lördag for vi till syrran för att vara barnvakt. Vi skulle sköta deras pojkar ett dygn och prova på livet som 3-barnsförälder. Och att ha 3 små tar ju en del på krafterna, men dom var snälla så allt gick ändå bra tycker jag. Det jobbigaste var väl att måsta vakna och kliva upp tidigare än vad vi är vana vid. Våran lilla tjej är ju rätt morgontrött haha :P 

Nu har vi kommit hem till lägenheten igen och lillan sover. Jag har färgat håret och enligt förpackningen skulle det bli ljusbrunt, i stort sett samma som jag hade. Men resultatet blev nånting helt annat. Jag ha rnu mörkbrunt hår. Inte för att jag ogillar det. Jag har mest haft mörkbrunt, men hade väl tänkt ha mellanbrunt ett tag till :P 

Har fått lite nytt i garderoben med. 

Den måste dock strykas innan den används och den är mer naturvit i verkligheten tycker jag. 

Nu ska vi ta och mysa ner oss i soffan i varsin OnePiece. Trodde aldrig vi skulle köpa såna, men jo, nu har vi varsin. En lila och en svart. Kanske skulle skaffa en till lillan med? 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback