Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Jag blev hemma även torsdagen, men idag bestämde jag mig för att åka till jobbet. Helt pigg kommer jag inte bli. Det existerar som inte längre i min värld.
Att få vara pigg och må bra, det kommer i mitt "nästa" liv. Ibland känns det som att jag har en paus från mitt verkliga liv. Allt runt ikring mig händer och rullar på som vanligt medan jag står stilla och tittar på i väntan på att hoppa in i hjulet igen.
Och med mitt nästa liv menar jag när jag fått byta ut min dåliga lever. Jag vet att jag kommer överleva. Jag ska! Det finns inga andra alternativ.
 
Däremot hoppas jag inte att det dröjer 5 år. Det kommer jag nog inte orka. Inte om jag ska må såhär. Jag märker ju att kroppen blir tröttare och tröttare.

Nä nu ska jag inte bara klaga.
 
Ikväll ska jag och lillan vara ensamma och mysa :). Vi får se vad vi hittar på. Förmodligen blir det bara lugnt. Sen hade jag tänkt slappa på soffan efter att hon somnat.
J ska på afterwork. Första riktiga arbetsdagen å så ska han ut å käka med kollegorna. Inte alla som har det så bra :p

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback