Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

lördag

Idag har vi vart och köpt en cykel till lillan.  En 12" rosa-vit cykel. Lillan blev superglad. Hon är van med trehjuling så det bkev lite annat. Det gick ju inte trampa bakåt. Så det bkev många bromsningar innan hon kom på det... men jag är ändå lite stolt. Hon klarade av att cykla själv utan hjälp efter kanske 30 min.  Jag hade räknat med mer. Så nu måste vi sätta dit en hjälp-pinne. Mest för att hon inte ska cykla iväg fråån oss.
 
Så efter att ha gått fram och tillbaka så är jag rätt sliten nu ikväll. 
Jag har däremot börjat ett nytt, sundare liv..eller jag försöker iaf. Det är mest minskning av sockerintaget som måste göras nåt åt. Jag köpte en 90% chokladkaka och efter en minibit så är man nöjd. Rätt bra om sötsuget tar över alldeles för mycket.  Annars blir det lätt godis eller en kaka eller två som slinker ner. Usch jag vet. 
Nä nu är det nog godnatt tror jag. 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback