Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Helgen har gått fort.
Dagarna går väldigt fort överhuvudtaget just nu.

Förra veckan träffade jag en som har samma sjukdom som mig och som ska ha barn väldigt snart. Vi hade mycket att prata och det var väldigt trevligt och nyttigt att få prata med någon som förstår en lite bättre. Även om vi mår väldigt olika och upplever sjukdomen olika, och är olika mycket sjuka. Men ändå!
Jag fick mig en liten tankeställare som har börjat tänka om en hel del. Jag sätter sällan mig och min hälsa först...
 
Under helgen har vi tagit det rätt lungt. Vi har varit en sväng på HM/Dressman och J hittade lite nya kläder, inte jag. Jag tycker inte riktigt om HM på Ersboda, hittar sällan nånting där.
Blev lite nagellack och maskara till mig själv :p
 
Igår överraskade älsklingen mig lite. Jag låg och sov uppe och vaknade sen till slut av att lillan kom upp till mig och grinade lite lätt och pratade om äpplen. Så då var det som kört att sova vidare. Men när jag kom ner för trappen så ser jag att J står och gör äppelpaj. Lillan hade fått hjälpa till fast hennes äppelbitar åkte tydligen in i munnen istället för i pajen.
Han imponerar ibland.
Sen fick vi oplanerade gäster så pajen blev uppäten :) 
 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback