Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Året är snart slut

2:a advent har redan varit, snart är det 2014. Ett till år har gått, men vart tar all tid vägen? Vad har jag åstadkommit iår?
På lördagen var vi iväg och försökte handla lite julklappar. Jag och Lillan var även iväg en sväng på marknaden på Gammlia igår (söndag). Kände redan innan att jag inte mådde så bra, men kände sammtidigt att jag var tvungen att göra något av dagen. Så vi for ändå. Det gick segt och jag orkade knappt gå så det blev en kort sväng där. Lillan fick se tomten iaf.
Sen hemma så däckade jag i lillans säng när vi skulle leka.
 
10 arbetsdagar kvar sen är det julledigt i 17 dagar. Hur fantastiskt är inte det?!
Familjetid!
Ska vila upp mig rejält med.
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback