Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vart är snön?

Sista arbetsdagen nu. Kämpa kämpa. Sen blir det ledigt till den 7/1. Massa familjetid och jag ser så mycket fram emot det. Jag tror vi alla behöver vila upp oss lite.

I helgen ska vi slå in de sista julklapparna. J har väl 2 kvar att köpa med.
Jag ska försöka göra Rocky Road i helgen. Det brukar gå fort att göra så det ska nog inte vara några problem. Farligt bara att ha götta liggandes i kylen då man inte ska röra före jul. Haha.
 
Vart är snön egentligen? Det är ju Jul nu och det ska vara vitt ute och inte regna och vara plusgrader.
Lillan fick ha på sig tomteklänning idag. Jag tyckte det passade bra nu sista dagen.
 
Jag ska försöka göra ett "experiment" i helgen som jag hoppas blir bra. Säger inte vad det är nu för jag har inte bestämt mig helt och det kanske bara blir katastrof vem vet haha.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback