Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Baka?

Igår var det andra kvällen i nya sängen för lillan. Första kvällen tog det 2 timmar innan hon somnade. Hon sprang upp hela tiden bara för att, men vi vill inte ge med oss så vi går bara tillbaka till sängen igen. Det tog 2 timmar igår med innan hon somnade. Men sen sover hon sött hela natten. Det tar på krafterna då hon inte somnar och då man måste upp å "jaga" i två timmar. Men hon lär sig nog snart.
Jag hoppas innerligt att det vänder snart. Men vi är väl lite bortskämda med. För hon brukar ju somna direkt man lägger henne.

Jag knådade ihop nå bullar igår. Vet inte riktigt om jag blev nöjd. Är väl nöjd med smak och utseende, men jag tänkte göra bullängder och jag hoppas inte dom ramlar isär.
Jag bara måste försöka baka 1-2 sorter ikväll. Och jag måste tvätta ikväll med. Jag ORKAR inte!! Min kropp skriker åt mig att vila och ta det lugnt.
Det blir inge vrålfika på lillans kalas. Jag gör så gott jag kan helt enkelt.

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback