Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Host host

Ringde förskolan idag och sa att lillan skulle komma imorgon. Men nu vette tusan hur vi ska göra... Hon har orkat leka och busat idag. Men hostat och snorat mycket. Sov även idag 2,5 timmar till lunch och har varit trött på eftermiddagen. Nu försöker hon sova natt, men det går inte så bra för hon har börjat hosta ännu mer och vaknat av det stup i ett och grinar. Jag väntar väl bara på att hon ska kasta upp massa slem. Låter väldigt jobbigt för henne och det är jobbigt för mig att höra och inte kunnat göra nåt. Har gett hostmedicin både igår och idag, men det har som inte lindrat så mycket tycker jag, har buffat upp så hon har högre vid huvudet..vad mer kan jag göra..? Jag ska hur som helst jobba imorn. Blir lillan hemma så får J stanna hemma. Nu ska jag försöka sätta tankarna i annat. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men...fundera ut vad som ska bakas till lillans 2-års kalas. Det är ju jättesnart!!! på fredag är det 2 veckor. <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback