Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

Börsen har brunnit idag känns det som. Vi har köpt madrass, presenter och storhandlat. Känner mig som nöjd. :) 
Har salgit in paket och vi har bokat biobiljetter. Denna dagen kan inte bli dålig :) 

Har fortfarande lite ångest över bakningen. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men har handlat en del saker till det så jag hoppas jag kan snöra ihop nåt vettigt. Kom dock på efter att vi hade storhandlat att kakorna skulle ju in i frysen med. Hur gör djur?? Jaja, det löser sig nog. Jag kanske måste stuva om lite i frysen, då borde det rymmas lite mer. 

Hoppas alla har en bra lördag :) 
Själv ska jag göra mig i ordning för en mysig kväll med älsklingen och kanske en bit god mat :) 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback