Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

mail

Både igår och idag har jag känt mig pigg, vilket gör mig väldigt glad. Jag har orkat städa lite, fixat mat, lekt med lillan och träffat kompis. Hur kommer det sig egentligen? Bra fråga, men det ger mig lite extra krut och hopp. Lyckan blev rätt kortvarig då jag läste ett mail från min läkare. Levervärdena har blivit sämre igen och jag måste dubbla dosen av myfenax.. en medicin man egentligen äter efter man bytt ett organ. Nåja, jag ser det inte som ett jätteproblem. Mina levervärden åker som en berg-och-dalbana och är väldigt svåra att hålla i balans. Jag kan inte stirra mig blind på siffror. Jag måste leva efter hur jag mår. Imorgon ska nog jag och bästa Frida njuta av lite egentid på Iksu-Spa. Nu ska jag ta och varva ner lite. Lillan ligger och pratar i sängen och lär somna när som helst.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback