Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

säng x2

Det blev inte bara ett sängköp denna vecka. Efter många om och med så fick lillan sig en sprillarns ny 90x200cm säng. Vi slog till med en fullstor på en gång så kommer hon kunna ha den i massa år. 
Idag hann jag bara kliva in genom dörren hemma sedan ringde mobilen...Det var bara att gå å hämta hem lillan som hade kräkts. Men hon är inte sjuk. Det blev inget mer och som ni vet så är det inte första gången. 
Däremot så visar glutentestet negativt, så det blir fortsatt utredning på sjukhuset :/ Suck. 

Kvällen blev inte så lugn som jag hoppats. Jag hade bakplaner (har lyckats göra en sort iaf) men lillan hade svårt att somna. I vanliga fall är det bara att pussa godnatt sedan gå ut, men nu sprang hon ut från sitt rum och det tog två timmar. Förhoppningsvis går det över denna vecka. 

Nu ska jag ääääntligen få krypa ner under täcket. Ska se dagens avsnitt av farmen, alldeles för sent för mig. Jag har inte ens fått vila nånting idag heller. Det känns i hela kroppen kan jag lova. :/ 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback