Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sjukstuga :-/

Idag är jag hemma med lillan och igår med för den delen. Hon har haft lite feber, är jättesnorig och har en jobbig hosta. Imorse vaknade hon upp och kräktes över sig själv i våran säng. Jag tror och hoppas att det beror på allt slem. Håller på tvätta nu. Lika bra att få det överstökat på en gång. Nu är det sovstund för lilla och jag tänkte koppla av en stund med. Borde gå ner i tvätten en snabbis stund med innan L har lagt sig. Hoppas hon kan sova bra. För i natt har hon inte sovit aå bra. Vaknat av sin hosta och varit törstig. Igår sov hon 2,5timmar istället för 40 min som hon gör på förskolan. Nåja. Trevlig dag allesammans.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback