Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Söndag

Suck, jag hade precis skrivit ett rätt långt inlägg på mobilen, sen självklart råkar jag trycka på bakåt och allt försvann. Så jag börjar om.. Igår var jag på barnloppis här i stan. Jag fyndade en hel del kläder och lite leksaker och fick det för ca 300kr. Inte illa säger jag. Det blev lite sommarklänningar och tröjor/t-shirts, shorts m.m Jag blev rätt slut av "shoppingrundan" men bestämde mig ändå för att tvätta upp allt nytt + allt annat som låg i tvättkorgen. Så jag var envis och det blev 6 maskiner. Däremot så ångrar jag mig idag, men det var värt att få det gjort. Jag har med andra ord inte varit så pigg idag. Jag fick ligga kvar i sängen i morse till ca 10, sen gick lillan och sov lunch strax efter 11, och då passade jag på att sova en stund till.. Men sen var vi tvugna att ta vara på det vackra vädret. Jag mådde som dåligt över att jag inte var pigg, men tog tjuren vid hornen och packade en liten väska med festis, korv och tillbehör, sen åkte hela familjen iväg till Nydala och träffade lite vänner och grillade lite korv. Riktigt mysigt i den fina vädret. Dock lite kallt efter en stund. Men när vi komme hem så fixade J lite varm choklad till oss alla 3 och sen tog vi oss en varm dusch. Nå nu ska jag återgå till mitt favorit som sitter och väntar på mig. See you later!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback