Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tips?

Vi beställde en ny säng för snart 7 veckor sedan. De sa då att det skulle ta 4, högst 5 veckor. Vi har ringt och frågat efter den tidigare med. Men nu äntligen igår när J ringde och klagade så sa dom att den hade kommit samma dag, men de hade inte hunnit registrera den.

Så J tömde släpet igår och idag efter jobbet ska vi äntligen få hämta hem våran säng. Ska bli riktigt skönt att slippa trängas i en 120cm, och istället få sova gott i en 180cm. Lillan ska dessutom få en egen säng nu när hon fyller 2. Farfar ska fara och hämta en till helgen :)


Jag börjar ha lite panik över lillans kalas. Jag har inte börjat baka ännu. Jag har inte ens funderat på Vad jag ska baka. Vi måste börja i helgen. Tips någon??
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback