Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

bort med julen

goddagens!
Söndag idag. i fredags mådde jag inte så bra. somnade kl 8 på torsdakväll och låg hela fredagen. Ogillar mina såna dagar! Igår, lördag for vi en sväng på Mio, och dfter en väldans lång tid så beställde vi en ny säng. Så om ca 4 veckor blor det no more 120 cm säng och hello efterlängtade dubbelsäng. Ja det är sant. Jag ocj J har trängts i en  liten säng ;) 
Söndag idag som sagt. Jag använder min lilla energi som jag har till att städa bort jiöen. Det blir några pauser nu och då mdn jag kännr att jag inte borde göra såycket mer nu. Men jag är ju så dumtjurig. Borde egentligen tvätta men det blir inte idag, jag ska årka jobba imorn..Sista loppet på Tour the ski är odag med
 Har sett damerna. Tänk om man hade orkat det där, det ser ju så kul ut, och tänk vilken känsla i kroppen efter att ha tagit ut sig allt man bara orkar. Som tur är har jag alla minnen som jag ka  leva mig tillbaka på :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback