Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hate this shit

Fick sovmorgon idag... eller ja, ligga kvar i sängen iaf. Det är kyligt ute så vi har inte vart ute och lekt direkt. Vi tog en kort promenad till lillans farmor och farfar. Mår som skit nu tack vare promenaden. Hatar att ha det såhär. Att man inte ens som människa ska klara av att ta en kort promenad utan att må som jag gör. Helt slut. Har tvättid ikväll så jag måste ju försöka ta mig i kragen. Har stoppat in 2 tvättar nu, och lär inte tvätta allt ikväll. Tror jag har 7 maskiner som ska köras. Har god lust att blanda alla färger, men risken är att resultatet blir missfärgade kläder. Så det är inte värt det. Ska nog sätta mig på golvet i lillans rum och hålla henne sällskap så få J fixa middag. Låter som en plan. <3

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Kan bara säga att här blandas ALLT i tvättmaskinen! Enklast så! :D Inget har hittills blivitmissfärgat och har tvättat så sedan jag/vi flyttade hemifrån! ;) KRAM!

Svar: Jo jag blandar mycket med, men rött lila och marinblått, speciellt nytt vågar jag inte blanda. Sen har det väl bara blivit så att jag gör olika högar för jag har råkat missfärga några gånger :/
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback