Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

måndag

Lilla har äntligen fått sig en skinnjacka. Vi har länge funderar på det men nu han hon en. Jag har även köpt en söt Hello kitty pyjamas och fått hem tre långärmade tröjor som jag beställt. Tänk om mån hade alla pengar i världen för att skämma bort min Lilla älskling. Om tre veckor kommer våran nya säng. Vi längtar! Vi funderar på att ge Lilla en säg när hon fyller år. Inte så kul present kanske men det behövs. Jag har hittat en jättefin på Mio. Middag idag? Måste man äta? Jo tydligen. Har ingen inspiration till matlagning. Vad kan man göra för gott som Går fort? Tror Lilla får äta rester iaf. Det är lättast så när man är ensam vid middagstid . Matlagningstiden är en jobbig tid på dagen när man är liten och hungrig. Det ska gå fort och maten ska helst stå framme för 30min sen. Jag var som sugen på att hitta på nåt ikväll men vet inte om jag orkar. Kroppen och huvet är inte riktigt överens. <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback