Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdag

Välkommen onsdag. Jag har inte riktigt koll på dagarna känns det som. Jag har hamnat i en stressbubbla. Jag känner mig alltid stressad och nu har jag fått tillbaka min magkatarr. Jag måste bli bättre på att slappa av, koppla av och släppa allt. Jag har provat starta avslappnande musik, och då upptäckte jag hur stressad jag var. Jag kunde inte koppla bort allt, utan jag blev mer stressad. Jag kom å tänka på alla måsten. Det är inte okej! Ikväll ska vi på husvisning. Vi har börjat kolla lite smått. Det känns både bra och skrämmande. :) Vi ska inte göra någonting hastigt, utan vi väntar tills vi hittar det rätta förr oss och våran familj. Annars då? Jo det går upp och ner. Sen har lillan blivit förkyld och hostar mycket. Inte roligt. Mycket influensa verkar gå. Som tur är har jag vaccinerat mig och hoppas därför på att jag klarar mig. Vill inte bli sjuk.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback