Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

fredag

Lillan har gjort natt och vi ska snart göra ett långt ryck för att få lite mer ordning på hemmet. Det är jobbigt att bo i denna röra kan jag lova. Snart är det över. 
 
Jag skulle verkligen behövt lite mer färg på kroppen.  Funderar på att fuska lite faktiskt.  Annars kommer jag nog se ut som ett lik på broders bröllop. Tänk att det bara är en vecka kvar!! Tänk när man själv ska få stå där. Ja den dagen ser jag fram emot. 
 
Vet inte om jag sagt det men mina levervärden har blivit sämre igen och jah jar fått öka medicin. Kroppen visar även denna gång andra tecken på att det blivit sämre. Hoppas det vänder fort.  
 
Jag börjar redan ha ångest över att semestern snart är över.  Jag har bara en vecka kvar nu :( 
 
Lite karra på det här så kanske man får lite fredagskänsla.
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback