Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

onsdag

Här var det inte mycket liv just nu. Har inte haft tid eller ork. 
Nu är jag inne på andra jobbveckan efter semestern och det känns helt ok. Hade självklart velat va ledig lika länge som J men det går ju inte.  
Torsdag imorn. Dagarna går fort. På fredag åkee jag och lillan till stugan och njuter av lugnet. J ska på storsjöyran. Jag orkar inte med så mycket sånt längre. Vi hade grillfest i lördags och det var nog ansträngande.  Spec dagen efter.  
 
Vi har fått bra ordning på hemmet. Men såklart kör man fast nån stans. Jag har en del saker jag vill hänga upp på väggarna men inte fått tummen ur. Gardinfästen och stänger till 2 rum och rullgardin till ett fönster måste införskaffas. 
Nä nu kanske jag måste lägga mig.  Gammtanten i mig pratar. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback