Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

skrot

Vi har hunnit rätt lngt i flytten.  Det tar sin lilla tid när vi inte får så mycket gjort om dagarna utan mest på kvällarna.  Nu på morgonen har jag iaf packay upp slutet på 4 kartonger och sorterat lite skrot. Vi har massvis med papper, plast, saker vi inte vill ha kvar som ska kastas på skroten.  Förhoppningsvis idag. Då kanske vi kan ställa ut matbordet i vardagsrummet.  Det nya vita bordet står på plats i köket.  Sen hoppas jag även på att få upp lite mer saker på väggarna idag. 
 
Skräphörnan.
 
Uschan, detta är min sista semestervecka. Vill inte tillbaka till jobbet än. Tiden har gått så fort. 
 
Undrar om mannen där uppe vaknar snart. Jag var upp för en stund sedan och då satte han sig upp och sa rätt allvarligt till mig: "du borde sova Hanna" jo tack det hade jag gärna gjort kära J. Men så måste ju du kliva upp vilket inte hänt så många gånger under min semester. Lite irriterande faktiskt. Undrar hur det kommer gå för honom när jag börjar jobba igen...
 
Ha en fin dag i solen. 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback