Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

torsdag

För en månad sedan fick jag öka mediciner. Idag på jobbet ringde min läkare mig och sa att mina levervärden stigit ännu mer och jag måste öka mediciner ytterligare.  Ett skov. 
Livet med skrumplever är aldrig lungt. 
 
Detta kändes lite väntat men ändå jobbigt. Så fpr att tänka på annat har jag gjort alldeles för mycket ikväll. Dumt.. känner mig helt slut nu.  Ligger i sängen och har precis tagit en svalkande dusch,  men jag är nog lika varm redan igen. 
 
Imorn efter jobbet ska jag å lillan åka till stugan. Ska bli mmysigt.  Hoppas bara det inte blir jobbigt att köra. 
 
Nåja nu ska jag sova och samla krafter för en sista dag på jobbet innan helg.  Veckorna går fort. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback