Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Juni

Igår var vi en sväng på yran och kikade. Vi hade dock ställt bilen rätt långt bort och fick promenera en bra bit. Det gick helt okej just när vi gick men sen på kvällen var jag helt slut. Satt som en zombie ute på altanen i en liten bubbla. Sen fixade J en rabarberpaj så vi fikade lite sen blev det sängen. 
Lillan har börjat komma till oss på nätterna. Jag har alltid försökt gå tillbaka med henne så hon kan sova i sin egen säng. Dels för att inte störa varandras sömn (jag har jättesvårt att sova bredvid henne. Hon snurrar jättemycket i sömnen och dessutom vaknar jag av att jag måste kolla till henne så inte J ligger halv på henne eller att hon håller på att ramla ut beroende på vart hon ligger), och dels för att jag själv hade svårt att sluta sova hos mamma och pappa då jag var liten. Det är ju mysigt så för den delen får hon gärna sova hos oss, men vill inte skapa en vana. Antar att hon kommer börja sova hos oss ändå. För just nu på nätterna blir hon arg om man försöker leda tillbaka henne till sängen. 
 
Idag har jag packat två lådor. Sen blev jag slut. :/ 
J har jobbat i stort sett hela dagen så det har varit lite jobbigt. Lillan har som tur är skött sig bra och kunnat leka rätt bra själv. 
 
Har även lyckats färga håret på mig själv. Rresultatet blev typ samma färg som innan fast nu är allt mer jämnt. Lite trist då jag trodde det skulle bli lite skillnad, men jaja. Jag kanske hinner färga om det en gång innan vi ska på bröllop i sommar :) 
 
Nu har vi kommit in i Juni. Lillan är 2 år och 3 månader. Tiden går verkligen fort. 
 
Två arbetsveckor kvar nu sedan semester :) 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback