Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

måndag

I fredags träffade jag några högstadiekompisar och det var jättetrevligt!  Mycket skratt blev det. Sen på lördag var det möhippa. Också massa skoj och skratt.  Däremot blev det lite jobbar på lördagen så jag både hade sovit dåligt på natten och inte kunnat vila under dagen. Man känner sig som en gammal gumma i denna kroppen. 
 
Sömnen har jag haft problem med i ca en vecka. Jag har haft såhär flera gånger förut. Några veckor med dålig sömn sen blir det bra igen.  Vet att en biverkning på en medicn är sömnsvårigheter men det känns ändå konstigt att det ska komma och gå.. 
 
Är hemma med lillan heller idag med. J har mycket på jobbet nu med alla betyg som ska sättas. Det är lite jobbgt att va hemma med sjukt barn då barnet är piggare än allt. Hon har inte visat så mycket sjukdomstecken men måste ändå vara hemma. Nu är det inte långt bort tills hon kan återgå till förskolan. Förhoppningsvis redan imorn. 
 
Jag är inne på min sista arbetsvecka sen 4 veckor semester!! Underbart <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback