Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

min

Jag har länge tittat på en kjol men aldrig orkat prova. Första gången jag såg den så tyckte jag den var lite ful-snygg. Sen har jag tänkt på den och letat den och nu är den äntligen min. Fick även med mig en blus och nå hårblommor som jag tänkte ha till bröllopet. 
 
Idag efter jobbet for jag och grattade Js syster som tagit studenten. Tråkigt bara att det blev regn för dom.  
 
Lillan är väl i stort sett frisk. Dom flesta prickarna har små skorpor kvar men det är några stora bråkiga ena kvar i ansiktet.  Ävwn nån under foten som är osäkra. 
 
Nu vill jag ha helg. Jag har bara fredag kvar sen semester.  Första helgen kommer vi spendera i stugan med mor och far. Ska bli mysigt. 
 
Nu ska jag vänta på att J ska släppa datorn.  Sja bli skönt när han inte har massa måsten vid datorn. Ibland vill kag bara kasta ut den genom fönstret :p 
 
God natt
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback