Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

nervös?

Imorgon torsdag ska jag operera ut en visdomstand. Jag längtar inte. Tiden ät inte rikigt bra med tanke på semester och midaommar och flytt. Jag har aldrig dragit en tand tidigare. Och nu måste jag ta bort en som inte ryms i munnen. Halva ligger under käkbenet och måste bort helt enkelt.
 
Lillan sover, äntligen.  Hon hat varit överspeedad och jättetrött. Det var väldigt svårt att få henne att slappna av, men till slut så. Hon behövde verkligen sova. Det blev ingen sömn under dagen. Eller jo 10 min i bilen. Jag har hittat mig ett pat skor till bröllopet. 
 
Nu ska jag vila en stund.
Försöka tänka bort nerverna för imorgon. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback