Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

10år

I år är det första gången som jag faktiskt glömt årets sämsta datum. Förra söndagen  var det den 10/3 och precis 10 år sedan jag fick min leversjukdom. Det kanske är ett bra tecken att man glömmer. 
 
Jag mailade med min läkare igår och jag kommer snart måsta göra en gastroskopi som det verkar. Huva.J jag bad om att få lugnande iaf. Sist så fick jag typ aldrig panik och slet upp slangen. Inte så smart kanske.
Lillan sover och vi tänktte gå ut och leka i det fina vädret sen <3

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna a liver transplant survivor

Hej! Vad är det för leversjukdom du har? Jag fick en n ny lever i Okt 2012, hade PSC och AIH. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback