Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

färdig

Varför gör jag såhär mot mig själv? Är döslut ich vill bara sova. Men bestämde mig för att köra igång 3 tvättar. Orkar egentligen inte. Långt ifrån,   men jaf känner mig så värdelös när jag inte orkar så jag gör det ändå.
 
Håller även på att kpka risgrynsgröt.  Den blir ju som klar av sig själv.  
 
Jag och J fick typ panik då lillan kpmmer ut mwd munnen full med blod. J trodde hon blöde från en tand, men omöjligt tänkte jag så jag undersökte munnen och det kommer från kinden.  Hon biter sig själv i kinden rätt mycket. Det är svårt att få henne att sluta. 
 
Nu ska jag se sista avsnitten av familjen annorlunda.  Tänk vilka mysiga familjer det finns.  
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback