Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

fy å blä

Igårkväll hade jag tänkt lägga mig tidigt (som alltid), men när jag kom in på toa och startade kranen så blev jag så less. Det har varit rätt tätt och jag har bara inte orkat eller velat öppna upp de där snuskiga rören. Usch och fy vad det är äckligt. Jag tog tag i saken och rensade bort allt. Problemet var ju bara att få allt på plats igen. En av packningarna var typ helt förstörd och det var omöjligt att få det tätt. Såklart.
 
Nåja, efter mycket om och med så lät vi det vara. Ringde kvartersvärden i morse och bad dem fara hem till oss och förhoppningsvis få det fixat under dagen. En ny packning ska väl inte vara så svårt att få på plats.

Vi har sett en sjuk skräckfilm som jag inte minns namnet på. Har sovit oroligt och drömt konstigt. Minns däremot inte vad jag har drömt. 

Vi kanske fixar en myskväll ikväll. Jag "överraskade" faktiskt J igår. Köpte en chokladask "med kärlek" till honom. Han blev jätteglad. Små ting gör mycket.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback