Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Inte nu igen!!

She did it again. Det har varit en jobbig natt för mig och Lovisa. Lillan kräktes stup i kvarten där ett tag.  Vi vet dock inte om drt är magsjuka. Det är exakt samma som förut.  Luktar inget och nu på morgonen sjunger hon och verkar må bra.  Kräktes sista gången för flera timmar sen, och kan behålla det hon dricker.  Jag har däremit inte sovit mycket.  Har legat inne hos lillan och varir på lin vakt. Minsta ljud eller rörelse och jsg har typ flygit upp..
 
Mera tvätt står på schemat idag.  Blev lite byten av sängkläder och pyjamaser. 
Själv hoppas jag på en lugn dag och att jag får somba om igen ni på morgonen.  

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback