Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

över

Lillan har mått bra idag. Känns jättebra! !  Lekt, trotsat, varit glad,  ätit. Precis som en vanlig dag. Så hennes natt har jag inget svar på. Det var ju precis som tidigare runt jul. Hoppas verkligen inte att det ska börja om igen. Jag hoppas vi får komma till sjukhuset rätt snart så vi kanske får nåt svar på detta elände. 
 
L somnade på 5 min. Hon kom inte upp en enda gång. Underbart. Hoppas det håller i sig. Fast då hade hon totalvägrat att sova på dagen. 
Vi låg iaf och sov till 9.15 i morse.set behövdes efrer den jobbiga natten. 
 
Jag har provat blåsa ur ägg och målat 2 st idag. Har även ställt fram nån påskgrej. Lillan kpmmer få ett litet påskägg iår. 
Har jag tur kanske jag får ett av J. Tror dock att chansen att han får ett av mig är större ; p 
 
Nu ska jag äntligen slå mig ner och koppla av en stund. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback