Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

påsk

Vi har hämtat hem lillan nu. Hon har varit hos mormor och morfar.  Har även fått endel hjäöp med tvätt. Jag har världens underbaraste föräldrar. 
Ikväll har vi  ätit påskmiddag hemma hos J och hela familjen var samlad. 
Lilltjejen våran har fått fyra stycken påskägg. Lite väl mycket godis hehe. Men har lagt bort väldigt mycket så hon kommer ha fler lördagar framåt. Det har inte bara varit godis. Lite leksaker har hon även fått och solbrillor. 
 
Vi har hittat endel röda prickar på lillans kropp och vore det vattkoppor så vet jag inte vad jag gör. Ska dessa sjukdomar aldrig ta slut?
 
Jag måste ringa barnavdelningen och fråfa om de kan skynda på henne remiss lite.  Magen hennes blir stor och hård direkt hon äter.  
 
Undra om vi kanske skulle ta en tidig kvälll. 
Godnatt
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback