Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

rolig syn

Har jobbat idag. Hann dock inte vila efter jobbet vilket kändes till middagen. Lillan har däremot varit på gott humör och inte trotsat så mycket. Hon har börjat sitta på pottan och blit nästan arg om hon inte får det pga tidsbrist. Däremot har inget kommit. Idag sa hon "bassa" och jag kollade blöjan och sa att den var tom. Två minuter senare säger hon "bassa" igen. Denna gången var det för sent. Hade jag tänkt hade jag ju satt henne på pottan direkt. Nåja. Hon säger ju iaf till.
 
Sen har vi bakat chokladbollar hela familjen. Lillan var duktig och lät bli att smaka. Däremot blev hennes mästerverk små chokladkorvar. Fast hon kallade dom för köttbullar. Efter lite frukt i magen så fikade vi och jag & J fick oss ett roligt skratt.
Tror vi ger våran tös fika för sällan. Hon typ pulade in en hel chokladboll och hade inte riktigt tid att tugga klart innan hon skulle ha nästan. Vi fick som bromsa henne.
 
Jag har intagit min vanlig position i soffan och jag hör lillstumpans små snarkningar från rummet intill.
 
Jag känner mig otroligt glad. Har en fin familj, några hemlighetet och fått ett relativt positivt brev från sjukjuset.
 
Så, nä vi kanske ska avrunda där.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback