Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

söndag

Igår var vi ute en hel del. J körde skoter och lillan var som både för och emot. Hon ville inte åka men när J åkte iväg ville hon åka.. det var ju fint väder iaf men blev tyvärr lite blåsigt.  
 
På kvällen när jag skulle sova började det klia på hela kroppen. Dåligt tecken? Jag vet inte. Hsr däremit läst att det kan klia när man är i min position. Så medan jag låg och vred och vände på mig så fundetade jag på möblering och boev faktiskt lite klokare ;p
 
Idag är det kanonväder ute. Jag mår däremot dåöigt. Sliten och eländig. Vet inte om det har att göra med att jag bar lillan en del igår och så. 
Nåja;  vi ska snart äta lunch. Bara pären blir klar. Sen ska vi vila en stund jag och lillan sen hoppas jag på att jag orkar följa med ut en stund. 
 
Ha en fin söndag kära vännet 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback