Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Igår blev det storhandling. vi var borta i ca 2 timmar. Usch sån tid det tar, men det känns bra när det är överstökat. Det var rätt jobbigt att göra det då jag kände mig rätt sliten, men jag tog mig i kragen och en spark på rumpan sen drog vi iväg.
Lillan höll sig på gott humör och fick sig en banan under färdens gång.
Sprang även på en kusin m fam :)
 
Tisdag idag. Utvecklingssamtal på förskolan står på schemat i afton. Sen blir det nog soffläge. Känner mig väldigt sliten. Skulle behöva starta en tvätt med. Får se om jag orkar det.
Känns som man håller på bryta ihop ibland för jag vill så mycket men jag märker att jag blir stoppad mer och mer. 


Onsdag imorgon. Och det är en viktig dag för oss. Hoppas allt går som vi vill bara :) 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback