Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Egen dag

Vi har haft kanonväder hela helgen. Jag har däremot inte fått nån direkt färg på kroppen.  Försöker att inte sola.  Både för min ljusa hy ich även pga alla mediciner som gör mig extra solkänslig.  Tur jag inte är någon som älskar att sola. 
 
Idag har jag vart hemma hos mina föräldrar i stort sett hela dagen. Riktigt skönt om man nu får säga så. J har vart hemma med lillan. Jag åker sällan iväg själv. Så jag passade på att spela bilbingo, och jag vann!  Ingen stor summa men det var kul! 
 
Nu ska jag sova och ladda för en ny vecka. 
Godnatt
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback