Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Huvaligen se trött en männish kun va.
 
Ja idag är jag trött med stora bokstäver. Har sovit bra hela natten, men i morse när jag vaknade ville inte riktigt kroppen. Det är ju måndag :P Om man nu får skylla på det.
Har tagit mig genom halva arbetsdagen nu iaf. Hälften kvar, sen ska jag hem och sova en stund. Denna "gammkropp" är inte rolig alla dagar.
 
Nåja nåja. Undrar om man ska ta sig i kragen och röja undan lite tvätt ikväll. Känns väldigt jobbigt, men det måste göras. Borde även packa lite mer inför flytten. Tiden springer ju iväg, man hänger knappt med. Snart semester med. Underbart. Min första riktiga semester någonsin!
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback