Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdag

Har varit väldigt trött och sliten denna vecka. Ibland vill jag bara lägga mig ner och sova, men det går ju inte.
Igår for vi iväg och gjorde en rejäl storhandling. 4 proppfulla påsar med bara mat, stora förpackningar med toa/hushållspapper och 3 paket blöjor.
Jag brukar handla blöjor och vissa andra saker månadsvis för då vet jag att det alltid finns hemma. Lillan skötte sig exemplariskt på affären. Jag var lite osäker på hur det skulle gå då hon var lite trött redan innan vi for. Sen sa hon innan vi for "söpa glass" och då lovade jag att om hon gjorde som mamma och pappa sa på affären så skulle vi köpa mjukglass efteråt.
När vi började närma oss kassorna började hon komma på att hon skulle få glass, men vi förklarade att vi måste betala först och det gick hon snällt med på.
 
Sen när vi satt och åt glass så var hon jätteduktig och hon åt och åt och åt :p Till slut satt hon huttrade så hon skakade men glassen skulle bestämt ätas upp även om det var kallt. Gosetjejen :)
 
Onsdag idag. Har lämnat prover på morgonen och det gick ovanligt fort. Så var på jobbet väldigt tidigt. Ikväll blir det nog sova tidigt. Har sovit oroligt de senaste nätterna, men vet ej varför.
Imorgon på morgonen har jag ett möte med Försäkringskassan. Jag har varit deltidssjukskriven i 6 månader snart och dom brukar vilja träffa alla som är sjukskrivna längre än så.
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback