Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdag

Igår blev jag och lillan ensamma hemma. J var tvungen att jobba över för att kunna vara ledig till helgen. Massvis med nationella prov ska rättas just nu och han var inte hemma förrän efter 23. Stackarn. 

Efter middagen försökte jag busa och leka med lillan så gott det gick. Var själv väldigt trött. Vi byggde med klossar och sjöng, sen var vi ute på balkongen ganska länge. Hon är så intresserad av ljud och rörelser och vill se allt som händer. Hon älskar att vara ute och när klockan började bli mycket så gick vi in, vilket inte var uppskattat. Men, hon var tvungen att gå isäng. Det är sällan hon sover på dagarna nuförtiden.
Men vi läste en bok och sedan somnade hon på 25min. Ta i trä!! 2 kvällar och nattningen har tagit under 1 timme, Sammanlagt!
 
Onsdag idag. Verkar som att J ska jobba över idag med. Själv är jag lika trött som jag varit hela denna veckan. Blir nog inte många knop ikväll. Jag skulle behöva göra en kraftansträngning så ska försöka samla lite kraft och få nånting gjort. Antingen vika tvätt eller packa några kartonger.
 
<3
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback