Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

packning

Jag lever. Det är bara lite mycket just nu. 
Har lyckats packa endel och nu har jag 11kartonger fulla med allt och ingenting. Det känns som det kommer bli 100 kartonger innan allt är borta. Nåja jag känner mig rätt nöjd med tanke på att det är en månad kvar till flytt.  
 
Har jobbat mig igenom tvätthögen med. Äntligen! måste dock vika undan allt. Tar det en kväll då jag har mer energi tror jag.  
 
Dagen/veckan har varit lång. Har varit på sjukhuset  två hela långa dagar. Nu hoppas jag att jag inte behöver dit på ett tag. 
Är extremt trött och lite snurrig av smärtstillande,  det håller dock på släppa känner jag. 
 
Har middagen på spisen. Ska äntligen få i mig lite käk. Älsklingen fixar. Lillan somnade på två snabba idag och det behövde nog vi alla tre. 
Igår tog det över två timmar innan hon somnade. Sen vaknade hon flera gånger under natten.  Tror nästan hon hade sockerdricka i foten för jag skulle blåsa, stryka och torka med papper på foten.  Sen vid 3-tiden kom hon till oss och då orkade jag inte natta igen så då fick hon sova hos oss. 
Hon vaknade inte ens av våra väckarklockor på morgonen.  
 
Nä. Nu är maten färdig.  Ska käka, ta medicin och glo på tv. Sen godnatt.
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback