Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

shopping?

Det kliar i mina fingrar just nu. Jag har lust att beställa hem massa saker. Prydnader, tavlor, plädar, kuddar och massa somriga och färgglada saker. Ska inte köpa på mig nåt innan vi flyttar har jag bestämt, men har hittat massa fint i Jotex.
Sen måste jag försöka slänga lite kökshandukar och köpa nya. Vi måste ju försöka ändra, förnya och snygga till lite hemma nu när vi ska flytta. Känner att "standarden" hemma måste höjas en aning. Inge mer studentbilliga skitsaker från nu.
 
Skulle även behöva göra en gigantisk rensning i min egen garderob. He bort en massa kläder som aldrig används och sen vill jag även köpa lite nytt. Men det känns inte så kul att lägga ut pengar på sånt just nu. Bättre att shoppa loss sen efter vi flyttat.
 
Sen är jag i valet å kvalet gällande massa sängkläder. J har en hel del sängkläder som är lite mer för barn. Det är bilar, dinosaurier, figurer och annat. Det är ju som bra motiv så länge man har småbarn. Men samtidigt känns det jobbigt att släpa med sig massa sängkläder som legat nerpackade och orörda i 3 år (minst).
 
<3
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback