Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Toppen

Godmorgon! !
 
Jag har precis vaknat.  Är lite trött fortfarande,  men funderar på att kliva upp och äta. 
Fick glada besked igår. Mina pk-värden, eller inflammationsvärden är bättre än på länge. Tummen upp. Dick så blir jag alltid lika förvånad.  Det är ofta bra värden då jag själv tror dom är sämre då jag har sämre perioder eller som nu haft en lång och jobbig förkylning.  
 
 
Idag funderar jag starkt på att börja packa. Jag kan inte vänta längre.  Det får inte bli stressigt. 
Vet inte om jag berättat det på bloggen, men för er som inte vet så har vi köpt radhus!! Vi flyttar i juni. 
 
Jag borde försöka få tag på en klipptid snart.  Mitt hår behöver en rejäl omgång av saxen. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback