Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

valborg

Igår var det valborg.  Vi var hemma med lite vänner. Grillade gott och hade trevligt.  Det blev ingen brasa. Själv så gick jag isäng rätt tidigt, eller efter 23 nån gång.  Behövde det. Kände mig g febrig och frös jättemycket. 
När ska denna förkylning lämna mig ifred?  Känner mig friskare idag men har varit otroligt seg och trött. 
 
Vi försökte hålla lillan vaken och idag. Vi vilade en stund istället och det slutade med att hon sov i min famn, med armarna runt min hals. Hur mysigt som helst. Men jag fick väcka henne efter en stund.  
Sen har hon faktiskt varit glad. Trodde hon skulle vara gnällig och trött, men inte det. :) Dessutom somnade hon väldigt fort  ikväll. 
 
Nu ska vi nog starta en film.  Imorgon blir det provtagning och jobb. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback