Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Penseldrag

Redan onsdag idag. Känns nästan som det är tisdag.
Jag är fortfarande väldigt sliten, men har pallrat mig till jobbet denna vecka. Även om jag känner att jag knappt orkar. Men jag kan ju inte vara hemma känns det som.
Har haft svårt att sova om nätterna och igår var J och såg fotboll så jag var "ensam" hemma. Lillan sov. Gick isäng efter kl 21 och tänkte göra en långnatt, men låg vaken och kunde inte sova. Sen när J kom hem hade jag börjat få ont kring levern, kände mig skakis och hade en puls på 90. Han hade egentligen tänkt sova direkt, men han låg vaken med mig istället.
 
Har varit och tagit prover nu på morgonen och håller tummarna för det bästa. Många gånger har jag ju mått bra då proverna varit dåliga och mått dåligt då proverna är bra...så jag litar aldrig på vad kroppen säger. 
Känner mig idag smått illamående och trött.
 
Har börjat måla på en hylla som lillan ska ha i sitt rum sen. Då vi en vacker dag ska tapetsera om.
Det är en vanlig hylla med 6st fack och jag har nu målat lite grann/dag under 3 dagar och är fortfarande inte klar. Det tar sin lilla tid då kroppen inte riktigt sammarbetar.
Har även lyckats måla en hjärtformad ask röd som nu pryder den svarta köksväggen. Bra med lite extra förvaring för småskitsaker som man lägger ifrån sig nu och då :p
 
<3
 
 
 
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback