Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

smart

Idag har jag mått helt okej men såklart så gör jag alldeles för mycket i hemmet och blir totalt slut istället.  blir så arg för att jag aldrig lyssnar på mim kropp.
Lillan somnade på 10 min iaf och det är jag tacksam för idag.
 
Dåliga provasvar förra veckan
 
Mamma och pappa kom med blommor (och nybakta bullar)
 
Middag på frasses
 Nya byxor till lillan inför vintern (och ett par till mig med)
 
Scones till frukost
 
Torkar chili inför vintern.
Har äntligen orkar ta in mina chili och paprikaplantor och ställt dem i köket. Får hoppas de inte har frusit ihjäl bara.
 
Nu är det soffläge till 1000.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback