Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Tänk att oktober snart är slut. Helt otroligt. Snart är det jul. Måste nog börja köpa julklappar snart. Men då är det ju samma dilemma varje år, Vad ska man köpa!?
 
Idag var hela familjen väldigt trött. Efter en del znoozande så råkade vi alla somna om och vaknade just före kl 8. Panik panik. Det blev att snabbt få i lillan och mig lite frukost och på med kläder och sedan snabbt åka iväg. Jag hann väl precis till jobbet, men så typiskt att försova sig.
 
Känner mig fortfarande slö i kroppen. Mår inte så som jag brukar. Ont i kroppen och har börjat få ont under höger revben, där levern sitter. Har ingen aning om det är i levern jag har ont eller vad det nu är som spökar.
Har ringt och bett om att få komma och träffa min läkare så snart som möjligt. Vet att jag skulle få träffa h*n nån gång under senhösten och jag låg på någon väntelista för november. Men h*n låg lite efter så det skulle lika gärna kunna bli i december. Men nu skulle de försöka prioritera så att jag får komma lite fortare iaf.
 

Ikväll är det "Hela Sverige Bakar" på tv. Gillar det programmet, och man blir lite avis på dem.
Önskar jag hade lite mer energi att lägga på bakning, bara för att det är kul.
Har fått mina saker som jag beställt i Panduro nu, och jag måste försöka börja pyssla med bokstäverna som jag köpt. Har köpt Lovisas bokstäver och ska klä dem i olika mönstrade papper. :)
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback