Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

vaken nu?

Varför ligger jag vaken nu? Klockan är 5.30.
Kam inte sova.  Får hoppas jag inte kommer in i en sådan period när jag inte kan sova.  Brukar ha så ibland och tror det kommer som biverkning av mediciner som jag äter. 
 
Har köpt 4 par byxor till lillan inför vintern. Mjukisbyxor. Blev det och ett par jeanaleggings. Men blev i efterhans osäker om jag valde rätt storlek. Funderar nästan på att åka och byta till storlek 104. 98 kan hon nämligen ha nu.  
Får se om jag orkar imorn. 
 
Kanske måste försöka sova lite till. Kommer inte klara dagen om jag ska kliva upp redan nu.  

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback