Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Natten

Igår på morgonen var jag på sjukhuset och gjorde en ultraljudsundersökning på levern. Det såg "bra" ut tyckte dom. Inget blodkärl som såg för stort och farligt ut och blodet rinner på. Så det kändes som en lättnad faktiskt.
 
Jag har fått må rätt bra under de senaste 2 veckorna och det känns väldigt bra att få säga det!!
Jag hoppas verkligen att det håller i sig.
Igårkväll gick vi isäng runt kl 21. Vi var supertrötta, och J har till och med feber.
Sen har natten varit lite si sådär.
J hostas rätt mycket så jag har vaknat ett x antal gången av det, sen har lillan också sovit lite småoroligt. Hon brukar alltid komma till våran säng under natten och inatt var ingen undantag. Hon vaknade flera gånger och smågrinade och snurrade. Hon sa att hon hade ont i fötterna och ville ha papper som hon torkade fötterna med.
Om ändå smärta kunde försvinna av det.
Vet inte om det är växtverk eller något annat. Jobbigt för mig blev det iaf, för jag har inte sovit mycket inatt och det var väldans jobbigt att ta sig upp i morse.
 
Ikväll måste jag storhandla. Känns inte så kul, men det måste göras. Tror jag drar en ensam sväng till Ica Maxi.
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback